ЧИ МОЖНА СКАСУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

  • Так, Ви можете скасувати замовлення.
    Для цього зверніться до служби підтримки клієнтів, зателефонувавши за телефонами:
    0 (800) 100-110

ЯК ПОВЕРНУТИ АБО ОБМІНЯТИ ТОВАР?

  • Ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів після його покупки. Поверненню підлягає товар, що зберіг свій первісний вигляд, фабричні ярлики, пломби та оригінальну упаковку.

Процедура повернення товару передбачає наявність:

  • товару в оригінальній упаковці;
  • чека на товар, що повертається;
  • заява на повернення-обмін онлайн заява →

Повернення замовлень, доставлених кур'єрською службою "Нова Пошта".

Для повернення необхідно:

1. Звернутися до служби підтримки клієнтів, зателефонувавши за телефонами:
0 (800) 100-110 .

2. Здійснити відправку повернення складу кур'єрської служби «Нова Пошта». Усі дані для заповнення декларації можна уточнити у менеджера інтернет-магазину;

3. Для повернення коштів необхідно надіслати:

  • товар в оригінальній упаковці;
  • копію чека на товар, що повертається;
  • заява на повернення-обмін онлайн заява →;

Зверніть увагу!

  • Повернення коштів здійснюється після отримання товару протягом 7 робочих днів;
  • Повернення коштів здійснюється на банківську картку, якою здійснювалась оплата товару;
  • Перед поверненням товару необхідно переконатися, що він має товарний вигляд, пломби, ярлики, захисні плівки;
  • Адміністрація магазину залишає за собою право провести незалежну експертизу, витрати на яку нестиме сторона, визнана винною;
  • Ознайомтеся з товарами, які не підлягають обміну та поверненню згідно із Законом України "Про захист прав споживачів".

У ЯКИЙ ТЕРМІН ПОБУТИТЬ ГРОШІ?

  • Кошти будуть повернені протягом 5-7 робочих днів, після отримання товару на склад інтернет-магазину.

ХТО ОПЛАЧУЄ ВАРТІСТЬ ПЕРЕСИЛАННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?

  • Повернення товару здійснюється за рахунок інтернет-магазину Ortega.ua

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ. З ЯКОГО МОМЕНТУ ПОЧИНАЄТЬСЯ ВІДЛІК ТЕРМІНУ?

У вас є 14 днів з моменту отримання посилки для того, щоб здійснити повернення назад до магазину.
Момент отримання посилки — дата, коли ви фактично забрали товар з поштового відділення або у кур'єра та оплатили його.